Keyboard & Mouse, Washi Tape

Το ειχα δει συχνά στο Internet. Σήμερα είπα να το κάνω και εγώ επιτέλους. Στόλισα το πληκτρολόγιο και το ποντίκι μου...τώρα ξαφνικά νιώθω λες και  έκανα καμία ριζική και φοβερή αλλαγή στο γραφείο μου....ωραίο αίσθημα!!!
•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •
I had often seen it on the Internet. Today finally I did it, I decorated my keyboard and mouse ... now I suddenly feel as if I have made a radical change in my office...nice feeling!!!




Σχόλια

  1. αααα φοβερή ιδέα! θα το κάνω και εγώ με τα washi που παρήγγειλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είναι απλά τέλεια!!! Φοβερή ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ, το έχω δει κι εγώ αυτό και το σκέφτομαι να το κάνω! Μήπως το κάνω άμεσα; ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου